Koken zonder suikers

Heb jij lekkere recepten? Of wil jij kwijt wat er vandaag bij jou op het menu staat, dan kun je dit hier kwijt.
Plaats reactie
Erica
Berichten: 61
Lid geworden op: 05-11-2015 21:17

Koken zonder suikers

Bericht door Erica » 19-01-2020 14:14

Koken en eten zonder suikers, dat is nu mijn doel.
Niet perse om af te vallen (wat wel gebeurt en is mooi meegenomen), maar vooral omdat ik gemerkt heb dat ik zonder suikers, minder last heb van mijn lijf, dus minder last van de reuma.

Ik ben al een tijd bezig met koken zonder zakjes. Mijn vriendin Geertje heeft er veel recepten over geschreven, waardoor ik alleen maar ‘proefkonijn’ hoef te zijn en het wiel niet hoef uit te vinden.
www.lifesabout.nl

Daarnaast kijk ik nu steeds meer op verpakkingen. Als suiker binnen de eerste 5 ingrediënten valt, neem ik het niet. Dit was even wennen, maar bevalt me goed.

Ik zal hier wel eens recepten delen, zonder suikers. Die ook goedgekeurd zijn door mijn dochter!
Leven is niet wachten tot de storm voorbij is, maar leren dansen in de regen

Always look om the bright side of live....

Keep up with change because standing still is not an option...

Tanja
Site Admin
Berichten: 1873
Lid geworden op: 18-05-2015 15:12

Re: Koken zonder suikers

Bericht door Tanja » 19-01-2020 19:21

Fijn dat dat goed voor je werkt. Ik ben benieuwd naar de recepten. :-)
A mothers treasure are het childeren!

Noorderlinge
Berichten: 532
Lid geworden op: 18-05-2015 22:56

Re: Koken zonder suikers

Bericht door Noorderlinge » 20-01-2020 20:48

Wat goed! En ook knap! Lijkt me best lastig, heb het idee dat echt overal suiker inzit. Leuk dat je recepten wilt plaatsen. Ben benieuwd wat jullie allemaal voor lekkers gaan maken.

Tanja
Site Admin
Berichten: 1873
Lid geworden op: 18-05-2015 15:12

Re: Koken zonder suikers

Bericht door Tanja » 23-01-2020 08:18

Altijd leuk om inspiratie op te doen :D (En met kleine kinderen nooit verkeerd zo min mogelijk suikers)
A mothers treasure are het childeren!

Plaats reactie